angst voor alles!!

Discussieer over onderwerpen als Anorexia, Boulimia of eetdwang

Moderator: Jenny_

Berichtdoor sweetie » 19 nov 2004 11:12

Hoi Denise,heel laat dat er iemand reageerd op jou oproepje,maar ik ben pas een paar dagen op dit forum en heb zelf ook gereageerd bij de slik en eetprobleem,maar veel dingen herken ik wel in jou ,zelf is mijn slik en eetprobleem het ergste(nu heb ik dat heel veel overwonnen).M aar ik had dat ook heel erg en nu soms nog weleens en vooral als mijn partner en zoon ,vader, als ik die zie eten dat ik bang zijn dat ze stikken ,maar tjonge als ik die zie eten en slikken denk ik waarom kan ik dat dan niet,maar zover ben ik nog niet en of ik er ooit komt weet ik ook niet ik probeer het positief te blijven zien,alhoewel ik nu bijna alles eet maar echt heel goed kauw.waarom niet als ik me daar goed bij voel ik eet nu toch, ben trots op me zelf dat ik zover gekomen ben,ikwas 16 toen het begon en ben nu 40,,,Denise hoe is het nu met je en je vakantie hoe was die gegaan,je mag me mailen als je wilt hoor
tanjaehv@hotmail.com

ps.probeer hoe moeilijk het soms ook is ,positief te blijven denken je stikt zomaar niet ,zie wat de mensen eten en heel door slikken maar juist door je angst knijp je je keel dicht,logopedie heeft ook heel goed geholpen en een positief denkbeeld,vecht er voor denise en je zult zien dat het stapje bij stapje beter gaat en je zult zo nu en dan weer een terug val krijgen maar vecht je eigen er weer uit,zeg tegen je eigen verdikkeme zo blijf ik niet door gaan ik WIL leven ,je moet als het waren je een schop onder je kont geven en dan gaat het langzaam aan beter ,ik heb al heel wat jaren achter de boeg dus heb ervaring hierin,hoe moeilijk ook

heel veel groetjes en veel succes ,mail me gerust
tanja
sweetie

Berichtdoor sweetie » 19 nov 2004 18:59

tanja schreef:Hoi Denise,heel laat dat er iemand reageerd op jou oproepje,maar ik ben pas een paar dagen op dit forum en heb zelf ook gereageerd bij de slik en eetprobleem,maar veel dingen herken ik wel in jou ,zelf is mijn slik en eetprobleem het ergste(nu heb ik dat heel veel overwonnen).M aar ik had dat ook heel erg en nu soms nog weleens en vooral als mijn partner en zoon ,vader, als ik die zie eten dat ik bang zijn dat ze stikken ,maar tjonge als ik die zie eten en slikken denk ik waarom kan ik dat dan niet,maar zover ben ik nog niet en of ik er ooit komt weet ik ook niet ik probeer het positief te blijven zien,alhoewel ik nu bijna alles eet maar echt heel goed kauw.waarom niet als ik me daar goed bij voel ik eet nu toch, ben trots op me zelf dat ik zover gekomen ben,ikwas 16 toen het begon en ben nu 40,,,Denise hoe is het nu met je en je vakantie hoe was die gegaan,je mag me mailen als je wilt hoor
tanjaehv@hotmail.com

ps.probeer hoe moeilijk het soms ook is ,positief te blijven denken je stikt zomaar niet ,zie wat de mensen eten en heel door slikken maar juist door je angst knijp je je keel dicht,logopedie heeft ook heel goed geholpen en een positief denkbeeld,vecht er voor denise en je zult zien dat het stapje bij stapje beter gaat en je zult zo nu en dan weer een terug val krijgen maar vecht je eigen er weer uit,zeg tegen je eigen verdikkeme zo blijf ik niet door gaan ik WIL leven ,je moet als het waren je een schop onder je kont geven en dan gaat het langzaam aan beter ,ik heb al heel wat jaren achter de boeg dus heb ervaring hierin,hoe moeilijk ook

heel veel groetjes en veel succes ,mail me gerust
tanja
sweetie

Keer terug naar Eetstoornissen en eetdwang