Verwijderde berichten

Opmerkingen, tips en suggesties.

Moderator: Jenny_

Verwijderde berichten

Berichtdoor cor__ » 30 dec 2006 01:30

Hoi
Er zijn personen bezig met posts waarin naar ongewenste site's verwezen wordt.
Momenteel houden we ons daarom heel fanatiek aan de regel "er wordt niet gelinkt" .

Daarbij zijn er zoveel idiote berichten dat het kan zijn dat er ook een bericht onterecht wordt verwijderd.
Sorry daarvoor.

Webteam Jenny en Cor
cor__

Berichtdoor ChingChuan » 09 jan 2007 20:22

Een tip: Hier melden zich ook redelijk wat spambots - of hoe dat ook heet - aan - ik denk dat daar de rare links aan te wijten zijn?
I am always aware of the Lord's presence: He is near and nothing can shake me - Ps. 16:8
ChingChuan

Berichtdoor cor__ » 09 jan 2007 22:24

We doen ons best de spam bots te verwijderen, missen we er of is er iets anders mail dat dan even naar fobiechat@gmail.com .

gr Cor
cor__

Berichtdoor ChingChuan » 20 jan 2007 21:45

Wel, ik voel me nu net ietsje té lui om alle links te gaan doorgeven, maar er zijn een hoop spamtopics geplaatst (ik bedoel, eh, échte spam, geen forumspam) door bots oid, ga maar eens kijken...

Wat is by-the-way de versie van dit forum? Ik bedoel, zijn er geen beveiligingsupdates ofzo? (overigens is SMF een beter (en veiliger) forumsysteem, maar goed :P *houdt mond al dicht*)
I am always aware of the Lord's presence: He is near and nothing can shake me - Ps. 16:8
ChingChuan

Berichtdoor Snowbleach » 22 jan 2007 16:39

De spam is erg irritant en er moet snel wat aan gedaan worden.
Snowbleach

Berichtdoor ChingChuan » 23 jan 2007 15:28

Ik denk niet dat het veel zin heeft omdat het spambots zijn, die komen toch wel weer terug... Ik denk dat een beveiligingsupdate voor het forum beter is (of een beter systeem :P SMF anyone? :P)
ChingChuan

Berichtdoor cor__ » 23 jan 2007 22:05

Hoi
Er is een update gedaan dus....
We doen iig ons best ze zsm weg te halen.

Zien we er één over het hoofd mail dan even naar fobiechat@gmail.com
Cor
cor__

Keer terug naar Over deze site