Opmerkingen, tips en suggesties.

Moderator: Jenny_

Berichtdoor cor__ » 18 jan 2005 19:12

Het plaatsen van een avatar gaat op de volgende manier:

-- Plaatje dat al op internet staat --

Mocht je op een andere site een plaatje gevonden hebben dat je wilt gebruiken(let op dat het plaatje niet te groot is!)

- Zoek op het internet het plaatje op dat je als avatar wil.

- Klik met de Rechtermuisknop op het plaatje en klik op Eigenschappen

- In het scherm wat verschijnt selecteer je de regel(s) die achter Adres:(URL) staat. (dit zal waarschijnlijk op .jpg, .bmp of .gif eindigen)

- Druk vervolgens op CTRL en op de C(tegelijkertijd).

- Ga vervolgens naar je profiel en ga naar Avatar Paneel, dit staat helemaal onderaan.

- Klik in het veld achter: Upload een avatar vanaf een andere locatie(URL): of Gebruik Avatar op andere site:.

- Druk vervolgens op CTRL en op de V(tegelijkertijd).

- Druk op Ok en de Avatar wordt gebruikt.

-- Een plaatje op de computer --

Als je een plaatje op je pc hebt staan van 80 bij 80 pixels hebt dat niet grote is dan 6 KB kan je hem naar de site uploaden.

- Druk in het Avatar Paneel op Bladeren...

- Zoek het bestand op(waarschijnlijk .jpg, .bmp of .gif) en klik op Openen.

- Klik op Ok en de Avatar wordt gebruikt.
cor__

Berichtdoor schipper » 19 jan 2005 10:00

Dat laatste heb ik dus geprobeerd....en nope.
Plaatje is een .jpeg , formaat 61*80 en 3.02kB groot. Dat zou toch moeten lukken?
schipper

Berichtdoor cor__ » 19 jan 2005 22:42

Op een voor mij onverklaarbare reden doet hij het ook niet. Ik heb een plaatje van 2 kb en niet groter dan 80by80 geupload en ik krijg ook een rood kruisje. Dus wil je een avatar zou ik (voorlopig) een plaatje zoeken dat al op internet staat.

Het kan ook zijn dat de link naar je plaatje niet meer werkt. Dat de site waar het plaatje opstond hem weggehaald heeft. Dan zal je dus ook een nieuw plaatje moeten zoeken dat al op internet staat.
cor__

Keer terug naar Over deze site