is mijn vriendin een bo'er?

Voor partners van mensen met een burnout

is mijn vriendin een bo'er?

Berichtdoor aicko » 13 nov 2006 20:41

hallo mijn naam is remco.
ik ben aan het lezen geweest op het internet en kwam bij burnout terecht toen ik naar de symptomen zocht van mijn vriendin. ze heeft onze relatie gestopt omdat ze niks meer voelt, helemaal niks meer.
haar moeder is terminaal en ook bij haar voelt ze niks zegt ze. ze sliep slecht, brood kreeg ze niet weg tijdens het werk, haar kaken verkrampen, ze heeft rugpijn en pijn in der benen. ze gaf zelf aan dat ze gaat instorten maar nu kan het nog niet want ze moest sterk blijven voor haar moeder. iedereen is verbaasd dat wij 2 uit elkaar zijn zelfs haar ouders iedereen zag haar gelukkig. nu hou ik echt super veel van haar en wil ik ook echt knokken voor haar. toen ik haar vroeg of ze misschien niet burnout zou zijn antwoorde ze "zou kunnen maar mijn lichaam trekt het nog". ik heb haar gezegd dat ze er niet alleen voor staat en als ze hulp wil zoeken ik met haar mee wil gaan en er zal zijn voor haar en haar steunen. wie oh wie heeft zo'n zelfde situatie meegemaakt en kan mij hier meer over vertellen? ik wacht inmiddels vanaf donderdag op een geluid van haar kant, want ze wilde even rust hebben en ze vertelde me veel te slapen. ik wil haar graag helpen ik hou echt ziels veel van haar. wie oh wie kan mij helpen?!!!!!!!!!!!!!
aicko

Keer terug naar Partner Discussie