beginnende burn-out ... wat te doen

Gewoon opgebrand zijn.
Dit uit zich in futloosheid, zich nauwelijks nog kunnen concentreren, moeheid, chaos in denken, soms huilbuien en wél willen en toch niet kunnen.

Moderators: cor__, Jenny_

beginnende burn-out ... wat te doen

Berichtdoor Biebel » 15 okt 2008 13:40

Uiteraard heb ik een afspraak staan bij de arts.

Ik voel aan heel veel dingen dat het weer zover is. Enkele jaren geleden was ik getroffen met een zeer zware burn-out. Ik kon niks meer...

Nu merk ik dat ik zoetjes aan steeds meer van die oude klachten terugkrijg.
Ik weet denk ik wel een beetje waarvan het komt (niet naar mijn zin op mijn werk)
Maar ja je hebt zo 1,2,3 niet een andere leuke baan.

Welke (alternatieve) therapieen/medicatie kan mij in dit redelijk vroege stadium weer op het goede pad helpen?

*help*

Alvast bedankt
Biebel

Re: beginnende burn-out ... wat te doen

Berichtdoor Rillie » 16 jul 2009 12:23

Tja, dat zou ik ook wel willen weten.
Het liefst zou ik mezelf ergens op willen laten nemen en uit willen rusten.
Ergens waar ik af en toe ook lekker de longen uit m'n lijf kan schreeuwen zonder dat er iemand last van heeft.
Van de pijn, maar ook van de zorgen.
En dan lekker uitgerust en klachtvrij naar huis, met een gezondere levensstijl, ander werk en nieuwe energie.
Dus ik lees lekker mee, nu ik mijn wachtwoord weer weet.
Rillie

Re: beginnende burn-out ... wat te doen

Berichtdoor Inkie » 13 nov 2009 16:30

Hallo iedereen,

Mijn naam is Inkie. Ik ben 31 en nog niet zo lang geleden heb ik ondekt dat ik een burnout heb. Ik ben hier voor het eerst omdat ik er graag over wil praten. Ik weet niet goed waar ik mijn reacties moet geven of hoe ik het beste kan beginnen op dit forum. Ik hoop dat ik hier in contact mag komen met mensen die me nemen zo als ik ben. Hopelijk krijg ik een reactie op dit kleine stukje, want ik zou niet weten waar ik anders over mijn burnout kan praten.

Groetjes Ingrid
Inkie

Keer terug naar Burnout - De gewone vorm